dijous, de setembre 21, 2006

I diuen que no són l'extrema dreta

El actual e ilegal gobierno de España, quinta columna del fundamentalismo musulmán ("alianza de civilizaciones") y del terrorismo separatista ("proceso de paz", estatutos anticonstitucionales, etc.), está echando abajo la Constitución, reviviendo los odios de la guerra civil y arrasando el sistema de convivencia democrática construido en la Transición.

Por estas causas, muchos (Vidal Quadras, Cristina Alberdi, etc.) hablan, hablamos, de alta traición y de la necesidad de llegar a encausar por ese delito a estos gobernantes. Sin embargo, la alta traición se define técnicamente como cooperación o incitación a un enemigo exterior para que ataque a España por las armas. ¿Se da tal cosa?

Més aquí (si us atreviu)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, potser alta traició és un pel massa... sóna a "cachondeo", però el que és ben cert és que se están carregant el país. D´això no en tinc cap dubte. Ningú no en té cap dubte. En aquest tema sí que en tenen de raó, Ramón, si que la tenen.

Unknown ha dit...

Si, es evident que s'están carregant el país: la gent s'arrossega pels carrers a la recerca de menjar, no hi ha feina, l'economia s'enfonsa i l'Etoo no entén el català.

Això s'acaba.