dimarts, de novembre 27, 2007

El Corte Inglés: Sexisme o Màrketing?

Des de fa més d’un any a casa tenim la targeta d’ El Corte Inglés, tant la meva dona com jo. De tant en tant hi fem alguna compra, i al final de mes rebem l’extracte amb el detall de les mateixes. Curiosament però, la carta l’envien al meu nom, jo l’obro i allà hi tinc el detall dels pagaments realitzats amb la meva targeta i amb la de la meva dona. Ella no rep cap tipus carta amb l’extracte.

Els que feu servir la targeta d’aquests magatzems coneixereu aquest tipus de carta:


No deixa de ser curiós, que quan ens envien alguna carta amb ofertes del supermercat, aquesta va sempre i només a nom de la meva dona. Es deuen pensar que jo no faig la compra? Creuen que ella entendrà les ofertes però no l’extracte?

Segurament haureu rebut alguna vegada aquest tipus de publicitat:


Però el que ha fet decidir-me a escriure aquest post, ha estat la carta que he rebut avui, només al meu nom. Es tracta d’una publicitat d’un joc de futbol per a Play Station. Només me l’envien a mi perquè les dones no en saben de futbol? O potser no fa per noia jugar amb la Play?

Aquesta és la carta:


Suposo que quan tinguin planxes, rentadores o nines Barbie d’oferta, la meva dona serà candidata a rebre una carta.