divendres, de juliol 20, 2007

Bicing-aventures

Ja fa dies, setmanes, que passo pel carril bici de Marina. Ja fa dies, setmanes, que veig com el mototristes utilitzen impunement el carril bici per circular (sobretot, per adelantar el cotxes que van "massa lents"). I no ho fan només quan està el carril lliure, no. Ja pots estar tu tranquilament amb la bici per teu carril, que si t'ha de passar una moto a 50 cm per adelantar a un cotxe pots estar ben segur que ho farà. Cansat de que se'm pitorregin d'aquesta manera, ahir vaig fer un comentari a un motorista d'aquests:

Jo (indignat): Oye, que no podéis circular por el carril bici, ¿eh?
Motorista 1 (cínic): ¿Ah, no?
Jo: No.
M1: ¿Y te molesta?
Jo: Pues si.
M1 (cínic perdut): Entonces te pido perdón. No lo volveré a hacer.
Jo (envalentonat): Pues mira, lo que no has de hacer es circul...

Al davant de M1 hi havia un motorista que ens estava escoltant. En aquell moment, va retrocedir i se'm va dirigir d'aquesta manera:

Mototista 2: ¡Tu lo que eres es un grandísimo hijo de puta!
Jo (cínic): Ah, muy bien...
M2: ¡Como no te calles me bajo de la moto y te pego una paliza!
Jo (acollonit): Pues vale.
M2: ¿Pero tu quien te crees que eres? ¿Policía?
Jo: No.
M2: Mira yo soy policía, ¿me entiendes?
Jo: Si.
M2: ¿Pero tu que te has creído? ¿Eres político o qué?
Jo: No.

Es posa verd i els perdo de vista. Per sort.